Uutisia media-asiakkaille | Kivaa Tekemistä
22.06.2018

Uudet kuulumiset - Hyvää juhannusta!

Kuvasta pilkistää Finlandia-talo ja Kansallismuseon torni kauniiden valkokukkaisten pensaiden takaa Helsingin Töölönlahdella! Kuva: KivaaTekemistä.fi

Kevät 2018 on ollut meillä KivaaTekemistä.fi -mediassamme erilainen ja työntäyteinen jakso.

Yrityksemme täytti viisi vuotta tammikuussa 2018 ja yrityksemme aktiivinen perustajaosakas Sari Särkijärvi vaihtoi helmikuussa uuteen työpaikkaan tärkeän viiden vuoden yrittäjyyden ja ahertamisen jälkeen. Toimintamme sisältöjen osalta on pitkälti Sarin ansiosta vakiintunut sille tasolle, millä se on.

Toinen perustaja eli allekirjoittanut jatkaa yhä täysipäiväisesti KivaaTekemistä.fi / LikeFinland.com -median parissa vastuualueena sekä myynti että sisällöt. Sari tekee tiettyä asioita taustalla oman aikataulunsa puitteissa.

Onnea vielä Sarille uusiin haasteisiin isommassa organisaatiossa digitaalisen viestinnän parissa!

Saimme huhtikuusta alkaen tiimiimme tärkeän vahvistuksen, kun humanististen tieteiden kandidaatti (viestintätieteet) Johanna Hurtig liittyi tiimiimme. Johanna vastaa pitkälti mm. englanninkielisten LikeFinland.com -kanavien sisällöistä (artikkelit + some) sekä osaksi myös KivaaTekemistä.fi -sisällöistä. Johanna on ollut myös juttukeikoilla mukana sekä kuvaajana että osaksi myös kirjoittajana ja tehnyt myös itsenäisiä kohdevierailuja.

Johanna Hurtig

--

Kevät on ollut vilkas, kiitos teille asiakkaat ja käyttäjät.

Murrosvaiheesta huolimatta sekä alkuvuoden kävijämäärä kuin mediamyynti ovat suunnilleen edellisvuoden vastaavan jakson tasolla. 

Kesä on jälleen kova sesonkimme, kun lomalaiset ja muutkin lukevat artikkeleita ja etsivät n. 5 000 kohteen KivaaTekemistä.fi -hakupalvelustamme (toimii kaikilla päätelaitteilla!) kivoja kesäkohteita Suomesta.

KivaaTekemistä.fi -sivuston rullaava kuukausikävijämäärä on noussut toukokuun n. 30 000:sta jo n. 37.000:een 20.6. mennessä.

Olemme toteuttaneet artikkeleita ja monikanavaisia markkinointikampanjoita viimeksi mm. Jokipiin Pellavasta, uudistuneesta Hyvinkäästä, idyllisestä Soukaisten Rusthollista Raumalla, kulttuurikehto Tuusulanjärvestä ja korkeatasoisesta Pescator Villas -majoituskohteesta Tuusulanjärven rannalla sekä perinteikkäästä tilausravintola- ja kesälounaskohteesta Kuninkaan Lohista Vantaankosken kuohujen äärellä.

Kolmesta edellä mainitusta - Hyvinkää, Tuusulanjärvi ja Pescator Villas, Kuninkaan Lohet - toteutimme myös englanninkielisen kampanjan Venäjän lähialueille ja Viroon sosiaalisessa mediassa kohdennettuna. 

FI-artikkeleihimme pääset näppärästi tästä ja ENG-artikkeleihin tästä.

Lähiviikkoina on luvassa artikkelit mm. kahdesta upeasta kotimaan taidekohteesta... Myös Seikkailupuisto Huipusta, Espoossa, on luvassa juttua, kuva alhaalla. :)

--

Tähtikohde-asiakkaamme saavat huikean hyödyn, koska nousevat aina kärkeen sivustolla ja hakutuloksissa! Nostamme käytännössä kaikki kampanja-asiakkaamme muiden markkinointitoimien lisäksi Tähtikohteiksi sivustollemme KivaaTekemistä.fi + LikeFinland.com vuoden / kauden ajaksi.

Mediamme kautta tavoitat paitsi kotimaan naiset ja perhematkailijat myös Venäjän lähialueiden ja Viron Suomesta kiinnostuneet omatoimimatkailijat LikeFinland.com -sivuston ja -kampanjan kautta.

Kysy lisää tehokkaista kampanjavaihtoehtoistamme: henri(a)kivaatekemista.fi, 0400 468 174

Ihanaa juhannusta ja keskikesän juhlaa!

Toivottaa: Kivaa Tekemistä -tiimi :)

Kirjoittaja: Henri Elo

Henri Elo

13.04.2018

Kevät tulee ja se näkyy - uutisia!

Kuvan lähde: Suomen Tivoli

Kevät on vilkasta aikaa KivaaTekemistä.fi -mediassa.

Sovimme parhaillaan asiakkaidemme tärkeistä kevään ja kesän markkinointikampanjoista. Vieläkin ehtii mukaan, jos tavoitteena on kesän asiakasmäärien nosto ja kohteen tunnetuksi tekeminen aktiivisten naisten ja perheiden pääkohderyhmässä alueellisesti ja/tai valtakunnallisesti.

 

Mistä tietää, että kevät on tullut?

Monissa Tähtikohteissamme näkyy iloisia kevään merkkejä! 

Suomen Tivoli avaa 130-vuotisjuhlakiertueensa Järvenpäässä pe 13.4.2018. Katso tarkemmin tästä.

Erilainen puutarha- ja pihamyymälä Kivapiha Mäntsälässä avaa myös lauantaiaukiolonsa 14.4. Luvassa mm. belgialaisia vohveleita ja Peräkonttikirppis! (www)

 

Soittelin yhdelle pitkäaikaisimmista Tähtikohteistamme, Kaivolan perinnetilalle & Willa Fanttiin, joka sijaitsee Lahden Nastolassa. Norsuja on nyt jopa yli 17 000! Norsutilan emäntä Auli Jyllinvuori-Mäkinen kertoi, että valaistuksia ja sisustuksia on uudistettu. Kaivola avaa ovensa perinteisesti Ohjelmallisella lauantailla 5.5. klo 12-16 osoitteessa Pitkätie 195, Nastola. Paikalla mm. Arttu Lindeman! Katso esite tästä (pdf).

 

Kävijöitä ilahduttavasti

KivaaTekemistä.fi -palvelun kävijämäärä (istunnot) oli helmikuussa 30 300 ja maaliskuussa 26 800, molemmissa kasvua vuoden takaisesta.

Olemme toteuttaneet viime viikkoina tärkeitä, tavoittavia kampanjoita mm. Suomen luontokeskus Haltiasta Espoossa ja Kettukallion Elämystilalta Lohjalla.

Näihin ja moniin muihinkin juttuihimme pääset tästä. Haltiasta toteutimme myös englannikielisen kampanjan LikeFinland -kanavissa Pietarin seudun ja Viron omatoimimatkailijoille sekä Suomessa asuville englanninkielisille. ENG-juttuumme pääset tästä.

KivaaTekemistä.fi -palvelussa on aloittanut uusi harjoittelija, viittä vaille valmis viestinnän korkeakouluopiskelija Johanna Hurtig Järvenpäästä. Johanna hoitaa mm. osaa sisällöntuotannosta. :)

 

Kirjoittaja ja kampanjatiedustelut: Henri Elo, 0400 468 174, henri(a)kivaatekemista.fi

23.02.2018

Uusi kävijäennätys ja uutta mediassamme 2018!

Vuosi on vaihtunut ja uusi vuosi 2018 on lähtenyt täydellä höyryllä eteenpäin!

Toteutimme vuodenvaihteessa ja tammikuussa kolme isoa, tavoittavaa Lappi-kampanjaa: ensimmäisen uudistuneesta ja uusien yrittäjien avaamasta Kemin erämaahenkisestä majoituskohteesta Savotasta (www), toisen laajana Länsi-Lapin kokoomajuttuna ja -kampanjana käsittäen niin Pellon, Kolarin Ylläksen kuin Muonion kohteita (www) sekä kolmannen paluumatkalla uudelleen herätetystä aidosta lapinkylästä Kieringistä Sodankylän luonaisosassa (www).

Kampanjamme ovat monikanavaisia ja teemme asiakkaiden hyväksi töitä vuosikellon ympäri. Tähtikohteena asiakkaamme löytyvät ja näkyvät laajassa KivaaTekemistä.fi / LikeFinland.com -palvelussa ensimmäisten joukossa, pääsevät usein esiin sosiaalisen median kanaviimme sekä tärppisisältöihimme.

Tästä päästäänkiin näppärästi tuoreeseen Hiihtolomatärpit -kokooma-artikkeliin (www). :)

Helmikuun Kuukauden kohteeksi valitsimme upean, uudistuneen Tuusulan keskustaajaman Hyrylän uusine sisustus- ja lifestyle-myymälöineen sekä ravintoloineen (www). Tiesitkö, että Tuusulaan on tulossa jälleen asuntomessut kesällä 2020. Tontit Hyrylän kupeesta Rykmentinpuistosta ovat varattavissa nyt!

--

Teimme viime vuonna kävijäennätyksen 411 000 (istunnot KivaaTekemistä.fi -hakupalvelu + -media), jossa on kasvua 28 prosenttia vuodesta 2016.

Yrityksemme täytti tammikuussa 5 vuotta. Yrityksemme co-founder -perustaja Sari Särkijärvi siirtyi helmikuussa osa-aikaisesti uusien haasteiden pariin digitaalisen viestinnän saralla pitkän yksin- ja kaksinyrittämisen jälkeen. Sari kuitenkin jatkaa yhä Kivaa Tekemistä mm. some-postauksin ja Suomen ihanimmat -artikkelein. :)

Jatkossa laajennamme kirjoittajakuntaa ja myös Henrin vastuu korostuu myynnin ohella myös sisällöntuotannossa ja sen koordinoinnissa. Henri on kirjoittanut yksin tai kanssakirjoittajana kymmeniä artikkeleita mediaamme tähänkin saakka.

Jos haluat erottua näkyvyystuotteellamme, jollaista ei ole muualla tarjolla, varaa kevät- tai kesäkampanja nyt. Henri Elo, p. 0400 468 174, s-posti henri(a)kivaatekemista.fi

--

Kuvassa upean pääkaupunkimme Töölönlahti parhaimmillaan jää- ja lumipeitossaan kirpsakassa pakkasessa 22.2. Ympärillä lukuisat Suomi-ikonit Olympiastadionista Oopperataloon, Finlandiatalosta Kansallismuseon kautta Musiikkitaloon - Linnunlaulun majesteettisia huviloita ja Lintsiä unohtamatta! Kuva: KivaaTekemistä.fi

23.12.2017

Vuosi 2017 meni hyvin - Kiitos ja Hyvää Joulua

Kuva: Lomamaja Pekonen, Muonio

Kiitos Teille lukijat, asiakkaamme ja yhteistyökumppanimme vuodesta 2017. Kävijämäärän kasvu on ollut n. 30 prosentin tasoa ja myös KivaaTekemistä.fi -mediamyynti on kasvanut.

Syys-marraskuun keskimääräinen kävijämäärä KivaaTekemistä.fi -mediassa oli 30 000 hlöä/kk (+24 %/v), pääkohderyhmä aktiiviset naiset ja perheet.

Viimeksi jouluviikolla kysyimme keskenämme, miten voisimme tuoda Tähtikohteitamme esiin paremmin lähipäivinä. Tähtikohteena olet jatkuvassa seurannassamme ja mediamme kanavissa ja sisällöissä esillä sekä ihmisten löydettävissä vuoden ympäri.

Tässä tuore engl.kielinen LikeFinland.com -artikkelimme Suomen lähialueiden matkailijoille englanniksi. Se leviää somessa mm. Venäjällä! :)

Fun things to do in Helsinki region on Christmas time

Vuosi 2018 tulee olemaan kasvun ja uudistumisen aikaa, sillä saimme nyt loppuvuonna 4-5 kiinnostunutta freelancer-edustajaa ympäri Suomen. Aika näyttää, miten yhteistyö heidän kanssaan etenee ja miten Kivaa Tekemistä -tiimi kasvaa... :)

Viimeisimpiin sisältöihimme ja kuulumisiimme voit tutustua tuoreessa uutiskirjeessämme tästä ja tilata kiintoisan, sopivasti parin viikon välein ilmestyvän uutiskirjeemme tästä.

Rauhaisaa Joulun aikaa & Hyvää uutta vuotta 2018!

Sari ja Henri

10.10.2017

Kasvu jatkui syyskuussa - isot odotukset syyslomasta

Kuva syksyltä 2017 - Sipoonkorvesta, Bisajärven lähistöltä, löytyi ihanaa samettista sammalta syksyn lehtien alta. <3 KivaaTekemistä.fi

Kivaa Tekemistä -median kasvu jatkui jälleen syyskuussa.

Kasvoimme kävijämäärällä mitattuna 19 % vuoden takaisesta syyskuusta. Kävijämäärä 30 400 hlöä jakautui: pääsivusto / hakupalvelu 17 900 + media / artikkelit 12 500. 

Huom. Kampanjoita tukevat bannerit näkyvät läpi sivuston molemmissa osioissa!

KivaaTekemistä.fi -kävijämäärä

Pääkohderyhmämme on laadukas naiset ja perheet, painottuen väestön suhteessa Etelä-Suomeen.

Viimeisimpiä asiakaskampanjoitamme ovat olleet Kivapiha, Mäntsälä (www); Suomen suurin LEGO-tapahtuma, Vantaa (www); Exit Room Helsinki (www) ja Aulangon Rauha, Hämeenlinna (www). 

Iso sisältö ja kampanja meillä on perinteisesti myös Kivaa syyslomatekemistä 2017 -tärppijulkaisu, joka julkaistiin 6.10. ja jonka levitys ja markkinointi (sivusto + some) jatkuvat monikanavaisesti koko ajan syyslomaviikoon 42 saakka.

Tuomme tärpeissä esiin Tähtikohteitamme laajasti, jotta ne löydettäisiin syyslomakohteina entistä paremmin, ja jotta lukijamme saisivat kiintoisia vinkkejä kivaan syyslomailuun ja syyslomatekemiseen. Useimmissa julkaisun kohteissa olemme myös itse vierailleet ja kohteet hyviksi todenneet. :)

Syyslomatärppeihin pääset tästä ja syysloman kuvakisaan, upeisiin lukijoidemme lähettämiin kuviin, tästä.

Ihanaa, raikasta syyslomaa!

**

Jos olet kiinnostunut yhteistyöstä kanssamme, oletpa sitten lomakeskus, käyntikohde, tehtaanmyymälä tai putiikki, kunnan matkailutoimi tai matkailuyritys, ota yhteyttä.

Teemme kampanjoita valtakunnallisesti ympäri vuoden, emmekä unohda asiakasta laskunmaksun jälkeen. Käytännössä kaikki kampanjamme sisältävät myös Tähtikohde-näkyvyyden 12 kk (FI+ENG), eli kohteen paremman löydettävyyden mediassamme + kymmeniä toistoja sisällöissämme vuoden ympäri (tai koko kauden ajan), jolloin erotut varmasti kilpailijoistasi.

Pyydä tarjous Henriltä, 0400 468 174, henri(at)kivaatekemista.fi

06.09.2017

Ihania palautteita ja elokuun kävijäennätys <3

Kuvassa Riikka-Piikan Neulekahvilan Suomi 100 -projekti: Katonrajan Kaunokainen. Kattokruunun on määrä valmistua lopullisesti 6.12.2017. ”Kattokruunusta piti tulla sellainen pieni pilpare, mutta se kasvoikin innon edetessä yli metriseksi kanttiinsa eli se ei enää mahdu edes henkilöautoon!”

Hyviä uutisia!

Teimme - tai te teitte - elokuussa kävijäennätyksen. KivaaTekemistä.fi -palvelussa ja Kivaa Tekemistä -artikkeleita lukemassa vieraili elokuussa 37 400 kävijää, joka on 25 % enemmän kuin vuosi sitten elokuussa. Kiitos!

Olemme saaneet jälleen ihania palautteita asiakkailtamme.

--

Kysyimme tuoreet kuulumiset Joroisten helmestä Riikka-Piikasta ja toteutimme päivityskampanjan. Tämä ihmeputiikki kiinnosti ja kiinnostaa ihmisiä jälleen monikanavaisessa kampanjassamme. Kauppias Riikka Denby-Pettersson viestitteli meille:

"Teidän kanssa on helppo toimia, kiitos siitä!"

Lue Riikka-Piikan tuoreet kuulumiset tästä

--

Toinen uunituore kiva palaute tulee "Kainuun meren" eli Oulujärven rannalta Vaalasta. Myös Vaalasta tuotimme monikanavaisen päivityskampanjan mediassamme ja sosiaalisessa mediassa kesällä.

Vaalan kunnan vapaa-aikajohtaja Sinikka Rantalankila antoi meille palautetta, kun lähetimme kampanjamme jälkeen normaalin käytäntömme mukaisesti tavoittavuusraportin:

"Ketterästi silloin kesällä päivititte tiedot. Mukava saada tällainen raportti, kun ei näistä yleensä jälkikäteen mitään tietoa tule."

Lue Vaalasta tästä.

--

Menneenpä vielä pohjoisemmaksi, Suomi-neidon kainaloon, Muonioon saakka, josta toteutimme heinäkuussa hienon Lapin kesä -kampanjan. Koimme koko joukon kesä-Lapin monipuolisia aktiviteetteja juttua tehdessämme, yhteistyökumppaneina matkailuyritykset, Tähtikohde-asiakkaamme Harriniva ja Lomamaja Pekonen.

Paula Pekonen antoi meille jälleen hyvää palautetta ja myös Harrinivan Laura Hokajärvi oli tyytyväinen yhteistyöhön.

Paulan palaute: 

"Hieno homma tämä Lapin kesä kampanja. Kesä on ollut erittäin vilkas ja elokuun alussa oli vielä loppukiri, eli yöpymiset lisääntyivät, talo oli täynnä koko ensimmäisen viikon."

Tutustu kesä-Lapin elämyksiin ja juttuumme tästä.

--

Jos olet kiinnostunut yhteistyöstä kanssamme, oletpa sitten lomakeskus, putiikki, käyntikohde tai matkailuyritys, ota yhteyttä - tervetuloa tyytyväisten kampanja- ja Tähtikohde-asiakkaidemme kasvavaan joukkoon! :)

Pyydä tarjous Henriltä, 0400 468 174, henri(at)kivaatekemista.fi

01.08.2017

Huikea kävijäennätys heinäkuussa -17

KivaaTekemistä.fi -vapaa-ajan media ja hakupalvelu teki heinäkuussa huikean kävijäennätyksen.

Hakupalvelussamme käyttäjiä oli kuukauden aikana 41 400 ja artikkeleita luki 30 900 henkilöä. Näin kokonaiskävijämäärämme nousi 72 200:een, joka on +32 % edellistä vuodentakaista ennätystä (heinäkuu -16: 54 800) korkeampi. Pääkohderyhmämme on matkailusta ja vapaa-ajan aktiviteeteista kiinnostuneet naiset ja perheet.

Julkaisimme heinäkuussa uusia artikkeleita ja toteutimme näkyvyyskampanjoita mm. ihanasta kesäkohteesta, lähitilojen Pälkäneestä, Lapin monipuolisesta kesästä sekä uudesta melontakeskuksesta Espoossa (www). Lisäksi toteutimme kampanjoita ja päivitimme tuoreilla tiedoilla jo aiemmin julkaistuja juttujamme mm. Vaalasta ja Uudestakaupungista (www).

Kiitos teille käyttäjät, lukijat ja media-asiakkaat! Työ ja kesä jatkuvat. :)

**

Jos haluat näkyä Suomen nopeimmin kasvavassa vapaa-ajan mediassa ja saada lisää asiakkaita ja myyntiä ainutlaatuisen, monikanavaisen kampanjamme ja Tähtikohde-näkyvyyden - jossa asiakasta ei unohdeta laskun maksun jälkeen - avulla, otathan yhteyttä.

henri (at) kivaatekemista.fi / 0400 468 174

04.07.2017

Kasvoimme ja uudistuimme kesäkuussa!

Työntäyteinen kesäkuu. Moni kampanja on saatu onnistuneesti tärkeään vaiheeseen lomasesongin ollessa kuumimmillaan.

Kesäkuussa käynnistimme monikanavaisia artikkelikampanjoita Jokipiin Pellavasta Pohjanmaalla (jo 3. vuotena peräkkäin!), Suomenlinnan lasten seikkailukierroksesta, upeasta Heinolasta kahviloineen ja museoineen, uudesta Tentsile-majoituksesta Sauvossa (teltta puussa!), Tampereen keskustaan avatusta Suomen neljännestä Prison Island -arvoitusseikkailusta sekä monipuolisesta kesä-Sipoosta perhe- ja taidekohteineen.

Kaikista mainituista löydät aidot, kokemukselliset artikkelit mediastamme - Jokipiin osalta päivitimme viime vuoden artikkelia, mutta myös se löytyy näppärästi esim. artikkelisivuston (www) oikean yläkulman Hae-toiminnolla.

Kesäkuu toi mukanaan myös hurjat kävijämäärät. Hakupalvelun ja artikkeleiden yhteenlaskettu lukijamäärä nousi 53 100:aan oltuaan viime vuoden kesäkuussa 36 200, eli kasvoimme kävijämäärällä mitaten 47 %! Pääkohderyhmämme on aktiiviset ja matkailusta kiinnostuneet naiset ja perheet.

Tämä kaikki on näkynyt sekä meidän että asiakkaidemme myynnissä ja aktiviteetissa. Esimerkiksi Prison Island -kampanjan yhteydessä myös jo viime syksynä tekemämme juttu Helsingin Salmisaaren uudesta Prison Islandista tavoitti uudestaan yli 1 000 lukijaa, ja kampanjoidemme some-tavoittavuudet ovat järjestään n. 15 000 - 50 000 henkilöä - kattaen parhaimmillaan sekä Suomen että lähialueiden kansainväliset omatoimimatkailijat 2 erikielisen artikkelin ja 5 (FI+ENG) some-kanavan voimin.

Sisällön laadusta ja aitoudesta emme tingi ja osa kesän kampanjoista sisältää jopa kolminumeroisen määrän toistoja ja markkinointitoimenpiteitä eri kanavissa.

Uutta!

Toimme kesäkuussa tärkeän vuorovaikutteisuutta lisäävän uudistuksen KivaaTekemistä.fi / LikeFinland.com -mediaamme. Toimimme jatkossa entistä enemmän niin matkailijoiden kuin käyntikohteiden lomasesonkien rytmissä.

Parhaillaan on menossa kesälomasesonki ja voit käydä ehdottamassa kivaa kesälomakuvaa tai ihailemassa muiden ottamia tästä! :)

Kumppaneina uudistuksessa olivat Other Group Helsingistä, Mediaporras Tampereelta sekä Tekes.

**

Kiitos hyvästä alkuvuodesta niin lukijoille, media-asiakkaille kuin yhteistyökumppeneille. Ydinkesän monikanavaiset artikkelikampanjat on loppuunmyyty, mutta elokuulle on hyvin tilaa.

Nauti kesästä ja poimi parhaat vinkit lomailun ja lomakuumeen helpottamiseen meiltä!

Henri ja Sari :)

Ps. Kesäkuussa ja osan heinäkuutakin meitä ovat auttaneet reippaat kesätyöntekijät Rea Laakso ja Senni Koskinen Tuusulasta - osana Keski-Uudenmaan Osuuspankin tukemaa nuorten kesätyökampanjaa. Tarkkasilmäisimmät löytävät kesän mittaan Rean ja Sennin freesejä Kivaa Tekemistä -juttuja nuorten näkökulmasta kirjoitettuna!

19.05.2017

Huhtikuun kävijäennätys ja ihanaa palautetta! :)

Teokset: Pia Feinik

KivaaTekemistä.fi -sivuston kävijämäärä huhtikuussa 2017 yllätti iloisesti. Hakupalvelussa ja artikkeleitamme lukemassa vieraili nyt 28 100 kävijää, kun vuodentakainen vastaava määrä oli 20 600. Tämä oli paras huhtikuu ja kävijämäärän kasvu viime vuodesta oli huikea 36 prosenttia! Kiitos lukijat.

Suosittuja uusia artikkeleita huhtikuussa olivat mm. Mäntsälän Kivapiha (www), uusi virtuaalipuisto Pikseli Arcade (www), Suomen Tivolin avaus (www) sekä Taidesuunnistus Tampereen seudulla (www).

Toukokuussa puolestaan on luettu vilkkaasti mm. Vantaan Myyr York -painotteista artikkeliamme (www) sekä Kuukauden kohdetta Mustion Linnaa (www).

Myös monia aiemmin julkaistuja artikkeleitamme luetaan yhä vilkkaasti. 

 

Olemme saaneet jälleen ihanaa palautetta - kiitos!

Taidesuunnistusta Nokian idyllisessä Siuron kylässä emännöinyt Tähtikohde-asiakkaamme kuvataiteilija Pia Feinik teki taiteilijakollegansa Tiina Huhtinen-Siistosen kanssa kävijäennätyksen ateljeessaan kahden päivän aikana. Pia kommentoi monikanavaisen kampanjamme tavoittavuutta:

"Hei, kiitos kuuluu teille kun lähditte tänne saakka töihin! Oikein hyvältä näyttää speksit! Kyllä markkinointi aina kannattaa!"

Edelleen Pian Facebookista: "191 x KIITOS! Siurossa tehtiin viikonloppuna paikallista @taidesuunnistus historiaa! Saimme napattua yksinäiseen landekohteeseen ennätysmäärän kävijöitä, niin vanhoja suunnistusvihtahousuja kuin ihan ensikertalaisiakin! Kiitos kaikki te armaat vohvelinmussuttajat, teitte viikonlopusta juhlan! Pus, pus, pus!"

 

Lukijamme ja monivuotinen Tähtikohde-asiakkaamme, majoitus- ja juhlapalveluyrittäjä Martina Majander Sipoon Juhlamenoista (www), antoi meille palautetta ja kertoi kuulumisia toukokuussa:

"Olen tykännyt kovasti teidän jutuistanne ja seuraan niitä jatkuvasti. Juhlamenoista voin kertoa sen verran, että vilskettä on riittänyt. Majoitus on jo monta viikkoa ollut täyteen varattuna ja toukokuu on jo kokonaan buukattu."

 

Tämä kannustaa! Meillä on tulossa paljon kiintoisia kesäsisältöjä, muun muassa lähiviikkoina julkaistava Ihanimmat majoituskohteet 2017, johon saimme ilahduttavan monta hyvää ehdotusta.

Kiitos kaikille ja aurinkoa kesän alkuun! :)

 

HOKS!

Jos edustat jotakin kohdetta ja haluat lisää kävijöitä fiilispohjaisen artikkelikampanjamme ja tavoittavan Tähtikohde-näkyvyyden avulla, ota yhteyttä. Vielä pystymme nopeille toteuttamaan tavoittavan kesäkampanjan.

Henri Elo / KivaaTekemistä.fi
henri(a)kivaatekemista.fi, 0400 468 174

 

18.04.2017

Kevät on tullut - ja se näkyy mediassamme!

Kevät on saapunut ja se näkyy mediassamme! :)

Olemme tehneet jo kaksi tosi keväistä kampanjaa, ensin Mäntsälän erikoisesta puutarhamyymälästä Kivapihasta (artikkeli 10.4.) ja pääsiäisenä perinteisestä Suomen Tivolin avauksesta Järvenpäässä (artikkeli 16.4.).

Tässä välissä koimme ainutlaatuisen kohteen, Pohjoismaiden ensimmäisen virtuaalipuiston Pikseli Arcaden, joka avattiin Vantaan Flamingoon tammikuussa (artikkeli 13.4.).

Lisää on tulossa!

Kesän tavoittavat kampanjat kannattaa varata nyt. Teimme kävijäennätyksen viime heinäkuussa, jolloin sivustollamme vieraili 55.000 matkailusta ja käyntikohteista kiinnostunutta (pääkohderyhmä naiset ja perheet). Lisäksi tavoitamme sosiaalisen median kanavissamme viikoittain n. 15.000-40.000 henkilöä. Teemme myös kuntatasoisia kampanjoita.

Kivapiha on esimerkki asiakkaasta, joka haluaa jatkaa kanssamme. Keskeinen syy on se, että emme unohda asiakasta varsinaisen kampanjan jälkeen, vaan nostamme laadukkaat asiakaskohteet Kivaa Tekemistä Tähtikohteiksi koko kauden / vuoden ajaksi. Tähtikohteet löytyvät ja näkyvät palvelussamme ensimmäisten joukossa, ja teemme Tähtikohteista nostoja jatkuvasti mm. viikoittaisissa some-tärpeissä, kuukausittaisissa tapahtumatärpit-jutuissa sekä kausijutuissamme. 

Ihmiset tietokoneiden äärestä kesä-Suomen upeisiin Tähtikohteisiin! :)

KivaaTekemistä.fi -kävijämäärä nousi helmikuussa +28 % ja maaliskuussa +10 % vuodentakaisesta (kuvaaja alla). Osasta asiakaskampanjoita toteutamme myös englanninkielisen artikkelin ja kampanjan LikeFinland.com -kanaviimme tavoittaen Suomen lähialueiden kv. matkailijoita sekä Suomessa asuvia, muuta kuin suomea äidinkielenään puhuvia. 

KivaaTekemistä.fi -kävijämäärä 3/2015-3/2017

Henri Elo / KivaaTekemistä.fi, myynti ja markkinointi, henri(a)kivaatekemista.fi, 0400 468 174

« Edelliset 10