19.05.2017

Huhtikuun kävijäennätys ja ihanaa palautetta! :)

Teokset: Pia Feinik

KivaaTekemistä.fi -sivuston kävijämäärä huhtikuussa 2017 yllätti iloisesti. Hakupalvelussa ja artikkeleitamme lukemassa vieraili nyt 28 100 kävijää, kun vuodentakainen vastaava määrä oli 20 600. Tämä oli paras huhtikuu ja kävijämäärän kasvu viime vuodesta oli huikea 36 prosenttia! Kiitos lukijat.

Suosittuja uusia artikkeleita huhtikuussa olivat mm. Mäntsälän Kivpiha (www), uusi virtuaalipuisto Pikseli Arcade (www), Suomen Tivolin avaus (www) sekä Taidesuunnistus Tampereen seudulla (www).

Toukokuussa puolestaan on luettu vilkkaasti mm. Vantaan Myyr York -painotteista artikkeliamme (www) sekä Kuukauden kohdetta Mustion Linnaa (www).

Myös monia aiemmin julkaistuja artikkeleitamme luetaan yhä vilkkaasti. 

 

Olemme saaneet jälleen ihanaa palautetta - kiitos!

Taidesuunnistusta Nokian idyllisessä Siuron kylässä emännöinyt Tähtikohde-asiakkaamme kuvataiteilija Pia Feinik teki taiteilijakollegansa Tiina Huhtinen-Siistosen kanssa kävijäennätyksen ateljeessaan kahden päivän aikana. Pia kommentoi monikanavaisen kampanjamme tavoittavuutta:

"Hei, kiitos kuuluu teille kun lähditte tänne saakka töihin! Oikein hyvältä näyttää speksit! Kyllä markkinointi aina kannattaa!"

Edelleen Pian Facebookista: "191 x KIITOS! Siurossa tehtiin viikonloppuna paikallista @taidesuunnistus historiaa! Saimme napattua yksinäiseen landekohteeseen ennätysmäärän kävijöitä, niin vanhoja suunnistusvihtahousuja kuin ihan ensikertalaisiakin! Kiitos kaikki te armaat vohvelinmussuttajat, teitte viikonlopusta juhlan! Pus, pus, pus!"

 

Lukijamme ja monivuotinen Tähtikohde-asiakkaamme, majoitus- ja juhlapalveluyrittäjä Martina Majander Sipoon Juhlamenoista (www), antoi meille palautetta ja kertoi kuulumisia toukokuussa:

"Olen tykännyt kovasti teidän jutuistanne ja seuraan niitä jatkuvasti. Juhlamenoista voin kertoa sen verran, että vilskettä on riittänyt. Majoitus on jo monta viikkoa ollut täyteen varattuna ja toukokuu on jo kokonaan buukattu."

 

Tämä kannustaa! Meillä on tulossa paljon kiintoisia kesäsisältöjä, muun muassa lähiviikkoina julkaistava Ihanimmat majoituskohteet 2017, johon saimme ilahduttavan monta hyvää ehdotusta.

Kiitos kaikille ja aurinkoa kesän alkuun! :)

 

HOKS!

Jos edustat jotakin kohdetta ja haluat lisää kävijöitä fiilispohjaisen artikkelikampanjamme ja tavoittavan Tähtikohde-näkyvyyden avulla, ota yhteyttä. Vielä pystymme nopeille toteuttamaan tavoittavan kesäkampanjan.

Henri Elo / KivaaTekemistä.fi
henri(a)kivaatekemista.fi, 0400 468 174

 

18.04.2017

Kevät on tullut - ja se näkyy mediassamme!

Kevät on saapunut ja se näkyy mediassamme! :)

Olemme tehneet jo kaksi tosi keväistä kampanjaa, ensin Mäntsälän erikoisesta puutarhamyymälästä Kivapihasta (artikkeli 10.4.) ja pääsiäisenä perinteisestä Suomen Tivolin avauksesta Järvenpäässä (artikkeli 16.4.).

Tässä välissä koimme ainutlaatuisen kohteen, Pohjoismaiden ensimmäisen virtuaalipuiston Pikseli Arcaden, joka avattiin Vantaan Flamingoon tammikuussa (artikkeli 13.4.).

Lisää on tulossa!

Kesän tavoittavat kampanjat kannattaa varata nyt. Teimme kävijäennätyksen viime heinäkuussa, jolloin sivustollamme vieraili 55.000 matkailusta ja käyntikohteista kiinnostunutta (pääkohderyhmä naiset ja perheet). Lisäksi tavoitamme sosiaalisen median kanavissamme viikoittain n. 15.000-40.000 henkilöä. Teemme myös kuntatasoisia kampanjoita.

Kivapiha on esimerkki asiakkaasta, joka haluaa jatkaa kanssamme. Keskeinen syy on se, että emme unohda asiakasta varsinaisen kampanjan jälkeen, vaan nostamme laadukkaat asiakaskohteet Kivaa Tekemistä Tähtikohteiksi koko kauden / vuoden ajaksi. Tähtikohteet löytyvät ja näkyvät palvelussamme ensimmäisten joukossa, ja teemme Tähtikohteista nostoja jatkuvasti mm. viikoittaisissa some-tärpeissä, kuukausittaisissa tapahtumatärpit-jutuissa sekä kausijutuissamme. 

Ihmiset tietokoneiden äärestä kesä-Suomen upeisiin Tähtikohteisiin! :)

KivaaTekemistä.fi -kävijämäärä nousi helmikuussa +28 % ja maaliskuussa +10 % vuodentakaisesta (kuvaaja alla). Osasta asiakaskampanjoita toteutamme myös englanninkielisen artikkelin ja kampanjan LikeFinland.com -kanaviimme tavoittaen Suomen lähialueiden kv. matkailijoita sekä Suomessa asuvia, muuta kuin suomea äidinkielenään puhuvia. 

KivaaTekemistä.fi -kävijämäärä 3/2015-3/2017

Henri Elo / KivaaTekemistä.fi, myynti ja markkinointi, henri(a)kivaatekemista.fi, 0400 468 174

19.02.2017

Alkuvuoden 2017 kuulumisia - kiitos upeista palautteista!

Uusi vuosi 2017 on lähtenyt käyntiin suotuisissa merkeissä.

Olemme saaneet viime aikoina paljon kivaa palautetta, kiitos! Monissa palautteissa heijastuu se työ, jota teemme asiakkaiden kohteiden esiintuomiseksi kanavissamme jatkuvasti.

Tässä muoniolaisen Lomamaja Pekosen yrittäjän Paula Pekosen palaute ensin lokakuulta 2016 ja sitten tuore palaute helmikuulta 2017:

"On ollut ilahduttavaa nähdä, että meidän tiedot ovat tulleet esille sivustollanne monia kertoja. Lupauksenne on pitänyt. Olen valmis jatkamaan sopimustamme seuraavan kauden.

KIITOS hienosti onnistuneista artikkeleista ja kampanjasta! :-)
Tuntuu tosi hyvältä, että saa rahalle vastinetta. Enimmäkseen mainostamiseen sijoitetut rahat tuntuvat menevän hukkaan."

Lomamaja Pekonen on Tähtikohteenamme / Star Destination jo toista vuotta peräkkäin. Toteutimme tammikuussa 2017 päivityskampanjan KivaaTekemistä.fi -palvelussa (www). Lisäksi toteutimme englanninkielisen artikkelin ja kampanjan LikeFinland.com:issa (www) venäläisille ja virolaisille matkailijoille kohdennettuna.

Helmikuun 2017 Kuukauden kohteeksi valitsimme eksoottisen lapinkylä Kieringin, jonka yrittäjä Teija Raaterova oli tosi tyytyväinen sekä FI- että ENG-artikkeleihimme ja kampanjaamme. Tässä hänen palautteensa LikeFinland.com -artikkelin (www) jälkeen:

"Ja toimihan tämä, varauksia venäjältä on tullut kaksi sen jälkeen kun laitoitte päivityksen.
Mahtavaa!!!!!!"

**

KivaaTekemistä.fi -palvelun käyttäjä ja lukija, helsinkiläinen Marja-Leena Haapanen, antoi meille palautetta tammikuussa. Marja-Leena on tehnyt työuransa Fazerin travel managerina. Nykyään hän järjestää suosittuja naisten sijoitusiltoja ympäri Suomea. Tapasimme Marja-Leenan matkamessuilla (www).

"Kivaa Tekemistä - upeita kotimaan matkailun kohteita. Sivuilta löytyy helposti pienemmätkin loma-kohteet ja -ideat."
 
**
 
KivaaTekemistä.fi -median kävijämäärä oli vuonna 2016 yhteensä 321 600 henkilöä (+10 %). Pääkohderyhmämme on aktiiviset naiset 30-60v ja sitä kautta perheet. Tammikuussa 2017 kävijöitä oli 24 350, jossa on kasvua 15 % vuoden takaisesta.
 
Alla on kuvattu kävijämäärän kehitystä kuukausittain jakautuen KivaaTekemistä.fi -hakupalveluun ja -artikkeleihin. Osasta asiakaskampanjoita toteutamme myös englanninkielisen artikkelin ja näkyvyyskampanjan LikeFinland.com -sivustolla ja -somessa.
 
Jos olet kiinnostunut Tähtikohde + Star Destination -näkyvyydestä (12 kk) mediassamme ja/tai artikkelikampanjasta, ota yhteyttä: Henri Elo puh. 0400 468 174, sähköposti: henri(a)kivaatekemista.fi. Kevään ja kesän kampanjat varataan nyt.
 
 
KivaaTekemistä.fi -kävijämäärä 1-2015 - 1/2017
22.12.2016

Loppuvuoden kuulumisia - Hyvää joulun aikaa!

Kivaa Tekemistä sai kasvaa tänä vuonna uudelle tasolle. Tammi-marraskuun keskimääräinen kävijämäärä KivaaTekemistä.fi -mediassa oli 28 000 hlöä/kk, kun vuosi sitten vastaava luku oli 25 000.

Myös KivaaTekemistä.fi -mainosmyynti kasvoi vähintään samassa suhteessa, eli meillä on hyvät lähtökohdat jo viidennelle (!) toimintavuodelle.

Saimme kokea upeita seikkailuja upeissa suomalaisissa kohteissa, joista monistakaan emme tienneet ennalta juuri mitään. Yksi tällainen oli valloittava ja monipuolinen Orimattila monine taidekohteineen ja kotieläinpuistoineen keväällä. Jos et vielä tiedä mikä on Orimattilan Kehräämö, niin tästä voit ottaa selvää!

Kuukautta aiemmin vierailimme todella hyvän nimisessä ;) kohteessa, nimittäin Mäntsälän erilaisessa puutarhamyymälässä ja -näyttelyssä, Kivapihalla. Mukavia ihmisiä ja tarinoita niin tontuista kuin Tantuista.

Kesän kohteista tulevat mieleen muun muassa reissu Kainuun meren äärelle Vaalaan sekä päiväretki Siuntioon melomaan ja tutustumaan historialliseen Sjundbyhyn linnoineen. (www)

Vantaa ja sen monet perhekohteet tulivat tutuiksi, samoin Tampereen ja Heinolan ihanat kahvilakohteet, kuten myös syksymmällä Suomen eturivin lomakohteet Koli ja Ylläs monipuolisine aktiviteetteineen ympäri vuoden!

Marras-joulukuun isot sisältömme koostuivat Sipoon Gumbostrandin Punaisen Talon käsityöpajasta "Teakkereineen", puuseppineen ja taideseppineen sekä joulukuun ainutlaatuisesta tapahtumasta, Menneen Ajan Joulumarkkinoista, Lohjalla. (www)

 

Kehitystä

Vuoden tärkeät uudistukset olivat laaja KivaaTekemistä.fi -sivustouudistus kesäkuussa ja englanninkielisen LikeFinland.com -sivuston avaaminen syyskuussa.

Näissä molemmissa uudistuksissa tärkeä tukemme oli yhteistyökumppanimme Mediaporras, jolla on asiaan kuuluvaa it- ja käyttöliittymäosaamista.

 

Tulevaisuutta

Olemme nyt täysverinen vapaa-ajan media tavoittaen paitsi suomalaiset myös lähialueidemme kansainväliset omatoimimatkailijat. Se, mistä olemme todella ylpeitä, on että useat asiakkaamme jatkavat yhteistyötä kanssamme vuodesta toiseen.

Yhteistyömme ei rajoitu pelkästään kampanjoihin, vaan tuomme Tähtikohteitamme systemaattisesti esiin koko Tähtikohde-jakson ajan muun muassa kausijutuissamme ja sosiaalisessa mediassa.

Lue ja vinkkaa Sarin tuoreesta jutusta, jonka hän intoutui kirjoittamaan lukijan toivomuksesta. LikeFinland.com:issa julkaistu juttu on selkokielinen kattaus siitä, mitä kivaa turistille on tarjolla Helsingissä joulun aikaan. (www)

Jos sinä haluat kohteinesi - edustatpa sitten Ylläksen kaltaista ympärivuotista lomakeskusta tai Kaivolan perinnetilan tapaista pienkohdetta - olla osa Kivaa Tekemistä ympäri vuoden, ota yhteyttä tai pyydä meidät luoksesi. Kiitos lukijoille ja erityisesti teille Tähtikohteet, jotka näkyvyyskumppaneina mahdollistatte palvelumme olemassaolon.

 

Rauhaisaa Joulua ja Menestystä vuodelle 2017!

Henri ja Sari

 

KivaaTekemistä.fi / Sarimedia Oy on tänä vuonna tehnyt pienen lahjoituksen Syöpäsäätiölle osana Movember-kampanjaa, johon liittyvästä kävelytempauksesta teimme artikkelin. (www)

12.10.2016

Kivaa Tekemistä -mediaan myös englanninkieliset artikkelit

KivaaTekemistä.fi -vapaa-ajan median ja hakuapalvelun kävijämäärä kehittyi syyskuussa 2016 hyvin ja oli 25 500 henkilöä, kasvua vuoden takaisesta 12 prosenttia.

Kivaa Tekemistä Facebook -tavoittavuus viim. 28 päivän ajalta 15.9.-12.10. on 149 400 henkilöä ja sitoutumiset 7 100. Sitoutumiset - toiselta nimeltään konversiot - tarkoittavat niitä ihmisiä, jotka ovat tykänneet, jakaneet tai muuten reagoineet, eli prosessoineet mielessään aktiivisesti sisältöjämme.

Iso kiitos!

Näkyvyysasiakkaille olemme tuoneet ison uudistuksen aktiivisesti tuotantoon viimeisen kuukauden aikana. Teemme osasta asiakaskampanjoita myös englanninkieliset artikkelit, joita kohdennamme mm. venäläisille naisille. Vrt. esim. LikeFinland -juttumme Enontekiöstä (www).

Näin tavoitamme vastedes paitsi kotimaan naiset ja perheet myös Suomen lähialueiden potentiaalisia asiakkaidemme asiakkaita. Jos käytät Facebookia, muistathan tykätä myös uudesta LikeFinland -profiilista (www).

Jos olet kiinnostunut kampanjasta ja/tai Tähtikohde-näkyvyydestä KivaaTekemistä.fi + LikeFinland.com -palveluissamme, pyydä tarjous henri(at)kivaatekemista.fi tai 0400 468 174.

Kivaa syksyä vaikkapa tuoreen Kuukauden kohteemme, Savon väriläiskän, Riikka-Piikan juttumme (www) parissa! :)

13.09.2016

Tietoa Kivaa Tekemistä -tavoittavuudesta somessa ja asiakaskuulumisia

KivaaTekemistä.fi -palvelun elokuu jatkui vilkkaana ja tavoitimme mediassamme enemmän kävijöitä kuin vuosi sitten vastaavan aikaan, nyt 29 900.

Kävijämäärä jakautui:

  • hakupalvelu 18 200,
  • media eli artikkelit 11 700.

Huom. Sivustomme mainospaikat (oik. laidan torni ja boksi) näkyvät sekä hakupalvelussa että artikkeleissa!

Tavoitamme ison määrän ihmisiä myös sosiaalisen median kautta.

Kuvassa on esitetty Kivaa Tekemistä -palvelun tavoittavuus Facebookin kautta 1.6.-12.9.2016. Satsaamme kaikissa sisällöissämme erityisesti Facebook-tavoittavuuteen laadukkaiden, säännöllisten päivitysten muodossa sekä taloudellisesti. Facebookia käyttää Suomessa vähintään noin kaksi kolmesta alle 50-vuotiaiden ikäryhmissä. (Yle / Taloustutkimus 3.1.2015)

Kun sisältö eli artikkelimme ovat kiintoisia, puhuttelevia ja lukijalleen hyödyllisiä, ne kiinnostavat ja leviävät myös sosiaalisessa mediassa. Satsaamme Kivaa Tekemistä -sisällöissämme kiinnostavuuteen aitouden kautta, emme klikkien metsästämiseen sensaatiouutisilla. 

Kivaa Tekemistä Facebook-tavoittavuus oli esim. 7 päivän jaksolla 6.-12.9. yhteensä 28 600. Kuvaajasta näkyy, että tavoitimme kesän aikana useina yksittäisinäkin päivinä jopa yli 10 000 ihmistä. Tykkääjä-määrämme Facebookissa on yli 11 100.

Viimeisin FB-kävijähuippu ajoittuu syyskuun 4. ja 5. päivään, jolloin teimme päivityksen vierailustamme Tähtikohteessamme Riikka-Piikassa Joroisissa 4.9. ja julkaisimme laajan Kuukauden kohde -artikkelin (www) Kolista ja Pohjois-Karjalasta 5.9. Julkaisemme artikkelin Riikka-Piikasta lähiviikkoina.

 

Asiakkaillamme oli vilkas kesä 2016

Meille on tärkeintä asiakas- ja lukijatyytyväisyys kaikessa tekemisessämme. Kyselimme kesän 2016 kampanja-asiakkailtamme kuulumisia (artikkeli 25.8.) ja jälleen voimme iloksemme todeta, että Kivaa Tekemistä -asiakkailla oli todella hyvä kesä 2016. Kiitos!

Jos olet kiinnostunut artikkelikampanjasta ja/tai Tähtikohde-näkyvyydestä Kivaa Tekemistä -mediassa, otathan yhteyttä. Teemme kampanjoita ympäri vuoden ja etsimme myös näkyvyyskumppaneita uudelle, lähiviikkoina avattavalle englanninkieliselle sivustollemme kv. turisteja varten.

Yhteystietoidot ja mediakortti (www)

15.08.2016

Uusi kuukausiennätys on totta!

YES!! Pamautimme jälleen uuden kuukausikävijäennätyksen KivaaTekemistä.fi -palvelun historiassa.

Heinäkuussa 2016 pääsivustolla eli hakupalvelussa vieraili 31 400 kävijää ja artikkeleissa eli median puolella 23 400 lukijaa.

Yhteensä näistä eli teistä ja meistä tulee 54 800. Kiitos siitä, että hakupalvelumme ja aidot artikkelisisältömme kiinnostavat!

Erittäin vilkkaita päiviä KivaaTekemistä.fi -palvelussa olivat mm. 5.7. ja 13.7., jolloin sekä hakupalvelussa että artikkeleissa saavutettiin kummassakin reilusti yli 1 000 päiväkävijää. 5.7. julkaisimme artikkelin Siuntion Sjundbyn linnasta ja melonnasta, 13.7. puolestaan kerroimme fiiliksiä "Kainuun meren" ääreltä Vaalasta.

Kivaa Tekemistä Facebookin viikkotason kävijät ovat olleet viim. 4 viikon aikana keskimäärin 36 900 suurimman kohderyhmän ollessa Naiset 35-44v (ja sitä kautta perheet).

Jatkamme asiakaskampanjoita myös syksyllä ja kyselemme myös kesän asiakkailtamme kuulumisia. Kerromme niistä myöhemmin. Viime kesän kampanja-asiakkaistamme valtaosa teki kävijä- tai myyntiennätyksen. (www)

Jos haluat aidointa näkyvyyttä ja parasta myyntiä kohteellesi, ota yhteyttä Henri 0400 468 174, niin vaihdetaan kuulumiset tai tulemme käymään ja teemme kampanjan pois alta ennen uusia syksyn isoja uudistuksiamme.

Huom. Kaikki kampanja-asiakkaamme nostetaan palvelumme Tähtikohteiksi 12 kk ajaksi. (www)

Päivitimme viime viikolla myös sivua, jossa kerromme, keitä oikein olemme. (www)

Pirteää loppukesää toivottelee Kivaa Tekemistä -tiimi. :-)

14.07.2016

Kävijämäärä nousee jälleen - paljon onnistuneita kampanjoita

Jälleen on se aika, kun ihmiset etsivät tekemistä ihanasta loma-Suomesta hurjaa tahtia! Seuraavassa on www.KivaaTekemistä.fi -hakupalvelun kävijämäärä viim. 31 päivän ajalta 13.6.-13.7.2016, lähde Google Analytics / Mediaporras Base. Päivittäinen kävijämäärä pelkästään hakupalvelussamme on yli 1 000 henkilön tasoa.

Pääkohderyhmämme on naiset 25-60v (ja sitä kautta perheet).

Kävijämäärä KivaaTekemistä.fi -haku 13.6.-13.7.2016

Tämän lisäksi Kivaa Tekemistä -artikkeleita luetaan vilkkaasti ja palvelumme kokonaiskävijämäärä (hakupalvelu + artikkelit) viim. 31 päivän ajalta on 48 000!

Suosittuja kampanjasisältöjämme kesä- ja heinäkuussa ovat olleet uutuusjärjestyksessä: ihana Oulujärven kesäkunta Vaala, Varsinais-Suomen helmi Uusikaupunki, Siuntion Sjundyn linna ja Melontakeskus, Heinolan ihastuttava Harjupaviljonki, Tykkisluuppi-meriseikkailut Helsingin edustalla, Sipoon kohteet ja Gumbostrand, Tiedekeskus Heureka, Jokipiin Pellavan tehtaanmyymälä Etelä-Pohjanmaan lakeuksilla sekä perheyritys Pii Poon uudet legomyymälät Vaasassa ja Helsingissä!

Näihin ja muihin kesän juttuihimme pääset helposti tästä (www).

Sisältöjä on riittänyt ja olemme saaneet ne hyvin esille sekä mediamme että sosiaalisen median kautta. Suomi on täynnä upeita kohteita ja tapahtumia, jotka ansaitsevat tulla löydetyiksi. Jos olet kiinnostunut kesä- tai syysnäkyvyydestä tehokkaassa, tavoittavassa ja aidossa mediassamme, katso mediakorttimme (www) ja ota yhteyttä.

Toteutimme kesäkuussa laajan sivustouudistuksen yhdessä yhteistyökumppanimme, tamperelaisen mainostoimisto Mediaportaan, kanssa. Kivaa Tekemistä -palvelun ulkoasu on nyt freesimpi ja käytettävyyttä on parannettu asiakaspalautteen pohjalta. Hakupalvelu ja uniikit artikkelimme nivoutuvat nyt entistä ehyemmäksi kokonaisuudeksi. Palvelumme toimii kaikilla päätelaitteilla.

Ihanaa kesän jatkoa ja entistä helpompaa lomailua!

03.05.2016

Ihana kesäsää

Viime viikonloppu kului uniikin eteläsuomalaisen kaupungin ainutlaatuisten kohteiden lumoissa. Kirjoitamme lisää toukokuun puolivälissä.

Kiitos vielä teille, jotka lähetitte ehdotuksia Suomen ihanimmat majatalot -julkaisuumme (www). Se on yksi viime aikojen eniten levinneistä sisällöistämme, pelkästään Facebook-tavoittavuus tähän mennessä yli 33 000 henkilöä. Juttua on luettu jo yli 1 700 kertaa (ei verrattavissa printin levikkeihin). 

Muita tärkeitä, tavoittavia kampanjoitamme ovat olleet mm. Tivoli Sariolan kiertueen aloitus Lahdessa (www) sekä aivan huhtikuun alussa julkaistu artikkelikampanja erilaisesta piha- ja puutarhamyymälästä Kivapihasta nelostien varressa Mäntsälässä (www).

Kasvu jatkuu. KivaaTekemistä.fi -palvelun kävijämäärä maalis-huhtikuussa ylsi molempina kuukausina yli 20 000 henkilöön (kasvu vuoden takaisesta +24 ja +35 %). Profiilimme on laadukas, pääkohderyhmä naiset 30-60v (ja sitä kautta perheet). Juuri naiset suunnittelevat perheiden kesälomia ja kesätekemistä.

Useimmat viime kesän kampanja-asiakkaistamme tekivät myynti- tai kävijäennätyksen (www). Jos haluat tehdä kohteesi markkinoinnista vaikuttavaa ja kustannustehokasta AITOA SISÄLTÖMARKKINOINTIA, varaa Kivaa Tekemistä -kesäkampanja nyt toukokuun aikana, niin tulemme käymään. Kesäkuun varauksille emme voi luvata tiettyä, toivottua kampanja-ajankohtaa.

Soita Henri 0400 468 174 tai lähetä sähköpostia henri (at) kivaatekemista.fi.

Suomi on täynnä upeita lomakohteita, aktiviteetteja sekä uniikkeja myymälöitä, joista monet eivät tiedä vielä mitään!

23.03.2016

Kevät keikkuen tulevi.

KivaaTekemistä.fi -palvelun alkuvuosi on ollut melkoista haipakkaa. Olemme saaneet tehdä kampanjoita upeiden asiakkaidemme kanssa, esimerkkeinä Hankasalmi ja Häkärinteet, Muuramen Riihivuori, FunGo Seikkailuminigolf Helsingissä, perinteikäs Lomamaja Pekonen Muoniossa sekä kaikkien aikojen laajin kampanjamme Kuukauden kohde Vantaa nyt maaliskuussa.

Tutustuimme Vantaalla omakohtaisesti niin Heurekaan, kaupunginmuseoon, Suomen ilmailumuseoon, SuperParkiin kuin valloittaviin Hämeenkylän kartanoon ja Kuninkaan Kartanoon. Kysyimme kuulumiset ainutlaatuisesta BRQ Festival Vantaa -vanhan musiikin tapahtumasta, joka järjestetään upeassa miljöössä Helsingin pitäjän kirkonkylässä - Vantaalla siis - elokuussa. Lue Vantaa-kokemuksemme.

Vantaa-sisältö levisi pelkästään Facebookissa kohdennetusti muutaman päivän aikana 64 000 henkilölle (!) keräten 3 700 aitoa sitoutumista (tykkäykset, jaot jne.). Artikkelia on luettu tähän mennessä 4 400 kertaa (ei verrattavissa printin levikkeihin).

Jos sinä haluat tehdä käyntikohteesi, kuntasi tai esimerkiksi erottuvan myymäläsi markkinoinnin helpoksi aidon, tavoittavan ja kustannustehokkaan sisältömarkkinointikampanjamme avulla omassa KivaaTekemistä.fi -mediassamme + sosiaalisessa mediassa, otathan yhteyttä hyvissä ajoin ennen kesää: Henri 0400 468 174, henri(a)kivaatekemista.fi.

Kesä on sesonkimme ja suurin osa kesän 2015 asiakkaistamme teki kävijä- tai myyntiennätyksen. Lue lisää.

Alla on esitetty KivaaTekemistä-fi -palvelun kävijämäärän kehitys tammikuusta 2014 helmikuuhun 2016 (ei sisällä sosiaalista mediaa, jolla tavoitamme julkaisuista riippuen n. 20 000 - 50 000 hlöä/vko).

Tilastoja

« Edelliset 10