Keitä olemme

Sari Särkijärvi

KivaaTekemistä.fi on koko Suomen kattava vapaa-ajan media ja hakupalvelu kivalle tekemiselle. Palvelua ylläpitää tuusulalainen perheyritys Sarimedia Oy.

KivaaTekemistä.fi -palvelu avattiin 17.6.2013. Sari Särkijärvi ja hänen puolisonsa Henri Elo perustivat Sarimedia Oy -yrityksen tammikuussa 2013. Sari toimi yksinyrittäjänä kesään 2014 saakka. Henri ryhtyi yrittäjäksi Sarin rinnalle syyskuussa 2014.

Tämän lisäksi meillä on aika ajoin bloggaajia ja kesätyöntekijöitä auttamassa ja etsimässä kivaa tekemistä ympäri Suomea. Olemme kasvaneet jatkuvasti yrityksen perustamisesta lähtien 2013-2016 niin kävijämäärällä kuin liikevaihdolla mitattuna.

 

Meillä on kaksi intohimoa:

  1. Saada sinut kuluttajana löytämään Suomen upeat käyntikohteet.
  2. Saada sinut kohteena tulemaan tunnetuksi ja löydetyksi.

 

Palvelumme perustamisen taustalla oli aito omakohtainen asiakastarve esimerkiksi tilanteessa, kun perhe etsii tekemistä viikonlopuksi. Jäsennelty, helppokäyttöinen vapaa-ajan kohteiden hakupalvelu - onko sellaista? Nykyään artikkelimme ovat yhtä tärkeässä roolissa kuin hakupalvelu.

Jo sivuston nimi kertoo, mitä kivaa voisit tehdä tai millaista kivaa tekemistä voisit löytää joko kotipaikkakunnaltasi tai lomareissulta - tai vaikka vieraille näytettäväksi.

 

Erotumme aidoilla sisällöillä ja päätuotteemme on sisältömarkkinoinnillinen artikkelikampanja esimerkiksi vapaa-ajan kohteesta (esim. www), tehtaanmyymälästä (www) tai kunnan matkailutarjonnasta (www). Artikkeli leviää niin mediassamme kuin sosiaalisessa mediassa.

Uudistimme palveluamme kesäkuussa 2016 yhteistyökumppanimme, tamperelaisen mainostoimisto Mediaportaan kanssa käyttäjien palautteiden pohjalta (www). Vapaa-ajan kohteiden hakupalvelu ja artikkelit eli media nivoutuvat nyt entistä ehyemmäksi ja helppokäyttöisemmäksi kokonaisuudeksi.

Edelleen syyskuussa 2016 avasimme Kivaa Tekemistä -palvelun myös englanniksi LikeFinland.com -nimellä - kv. turisteja ja muita kuin suomenkielisiä varten. Teemme osasta asiakaskampanjoitamme myös englanninkieliset artikkelit, joita kohdennamme mm. venäläisille naisille.

 

Olemme enemmän kuin media ja enemmän kuin hakupalvelu - kaikki maksuttomasti käyttäjälle.

 

Haluamme käydä kokemassa Suomen upeat kohteet aidosti ja kävijälähtöisesti ilman perinteistä markkinointirumbaa. Se tekee kampanjat asiakaskohteillemme helpoiksi, aikaa säästäviksi ja uskottaviksi.

Kerromme kokemuksemme tekstein ja kuvin seuraajillemme useissa eri kanavissa. Pääkohderyhmämme on naiset ja perheet, mutta kampanjamme kohdennetaan aina yksilöllisesti. Facebookissa on jo yli 11 000 kivan tekemisen ystävää. Kiitos!

 

Käyntikohteiden kategoriat hakupalvelussamme ovat: Luonto ja eläimet, Huvitus, Shoppailu, Tapahtumat, Muut kohteet. Jos edustat jotakin näistä kohteista, voit ilmoittaa kohteesi palveluumme maksutta (www). 

Ravintola-, majoitus- ja ohjelmapalvelut on rajattu palvelun ulkopuolelle lukuun ottamatta asiakaskohteitamme.

 

Löydät mediastamme suosittuja artikkeleita vaikkapa ihanista putiikeista ja ravintoloista, lomakeskuksista, huvitus- ja seikkailukohteista esimerkkeinä Prison Island ja Seikkailupuisto Huippu, sekä tapahtumatärpit kuukausittain.

Samoin löydät perinteisten yritysten aitoja esittelyjä viihtyisinä vierailukohteina, kuten vohvelikahvila Harjupaviljonki Heinolassa, Jokipiin Pellavan tehtaanmyymälä Kurikassa ja Pii Poon legomyymälät Vaasassa ja Helsingissä. Esittelemme myös kuntien matkailutarjontaa ja tutustutamme sinut uusiin lajeihin.

 

Olemme positiivisesti yllättyneitä siitä, mitä kaikkea kivaa Suomesta löytyykään!

 

Olemme saaneet kokea ja kertoa vaikuttavista kohteista ja elämyksistä Lapin Hetta-Pallas -vaelluksesta ja Muonion kaamoksesta aina Etelä-Suomen Sipooseen ja Siuntion melontamahdollisuuksiin.

Enontekiön ja Siuntion välille mahtuu niin perinnetiloja, kotieläinpihoja, idyllisiä majataloja, laskettelukeskuksia kuin Suomen eturivin matkailutoimijoita kylpylöineen ja lomakeskuksineen. Nykyisiin asiakaskohteisiimme voit tutustua Tähtikohteet-sivulla (www).

 

KivaaTekemistä.fi -palvelu on mainosrahoitteinen. Artikkeleita markkinoidaan sosiaalisessa mediassa ja asiakaskohteemme nostetaan palvelumme Tähtikohteiksi, jolloin ne löytyvät hakutuloksissa ensimmäisten joukossa ja erottuvat sivustollamme muita paremmin yksilöllisine kuvineen ja artikkeleineen. 

Kysyimme jälleen kesän 2016 jälkeen asiakkailtamme kuulumisia. Suurimmalla osalla kampanja-asiakkaistamme oli vilkas ja hyvä kesä. Näkyvyys meillä on tuskin ratkaisevin tekijä, mutta jotain on tehty oikein, kun asiakkaillamme riitti osittain jopa ennätysmääriä asiakkaita jo toisena kesänä peräkkäin! Lisää artikkelissa (www) ja Mediakortissa (www).

 

Yrittäminen ja uuden tärkeän median rakentaminen ei ole aina helppoa. Siksi teemme täysillä kaikki asiakaskampanjat, kun asiakkaamme luottavat meihin ja mediaamme.

Asiakaslupaukset on tehty ylitettäviksi! Esimerkiksi tätä tekstiä elokuussa päivittäessämme (12.8.16) teimme kohdennetun, markkinoidun Kivaa Tekemistä Facebook-päivityksen Tähtikohteidemme BRQ Vantaa Festivalin ja Tivoli Sariolan viikonlopun tapahtumista pääkaupunkiseudulla varsinaisten kampanjoiden jo päätyttyä.

 

Sarilla, tradenomi HSO, on kansainvälistä kokemusta matkailu- ja kaupan aloilta. Sarin päävastuuna ovat Kivaa Tekemistä -median sisällöt.

Henri Elo

Henrillä, KTM, on yli 10 vuoden kokemus media-alalta ja yritysanalyyseista Alma Media -konsernissa. Henrin päävastuulla ovat asiakkaat ja kaupallistaminen.

 

Otathan rohkeasti yhteyttä, jos haluat, että kirjoitamme kohteestaisi tai antaa palautetta tai juttuvinkkejä, tehdä yhteistyötä, tai olet mielestäsi sopiva, innokas myynti-ihminen, reportteri - tai niitä molempia yhtä aikaa - ja haluaisit olla osa Kivaa Tekemistä -tiimiä..?!

 

Tavataan kivan tekemisen merkeissä ja kerrotaan siitä muillekin! :)

 

Henri Elo, tj. (asiakkaat, yhteistyöehdotukset)
puh. 0400 468 174,
sähköposti: etunimi(at)kivaatekemista.fi

Sari Särkijärvi, päätoimittaja (sisällöt)
puh. 050 5659 783, 
sähköposti: etunimi(at)kivaatekemista.fi

Suomen Yrittäjät -jäsenyritys 2017

(sivua päivitetty 2017)