18.04.2017

Kevät on tullut - ja se näkyy mediassamme!

Kevät on saapunut ja se näkyy mediassamme! :)

Olemme tehneet jo kaksi tosi keväistä kampanjaa, ensin Mäntsälän erikoisesta puutarhamyymälästä Kivapihasta (artikkeli 10.4.) ja pääsiäisenä perinteisestä Suomen Tivolin avauksesta Järvenpäässä (artikkeli 16.4.).

Tässä välissä koimme ainutlaatuisen kohteen, Pohjoismaiden ensimmäisen virtuaalipuiston Pikseli Arcaden, joka avattiin Vantaan Flamingoon tammikuussa (artikkeli 13.4.).

Lisää on tulossa!

Kesän tavoittavat kampanjat kannattaa varata nyt. Teimme kävijäennätyksen viime heinäkuussa, jolloin sivustollamme vieraili 55.000 matkailusta ja käyntikohteista kiinnostunutta (pääkohderyhmä naiset ja perheet). Lisäksi tavoitamme sosiaalisen median kanavissamme viikoittain n. 15.000-40.000 henkilöä. Teemme myös kuntatasoisia kampanjoita.

Kivapiha on esimerkki asiakkaasta, joka haluaa jatkaa kanssamme. Keskeinen syy on se, että emme unohda asiakasta varsinaisen kampanjan jälkeen, vaan nostamme laadukkaat asiakaskohteet Kivaa Tekemistä Tähtikohteiksi koko kauden / vuoden ajaksi. Tähtikohteet löytyvät ja näkyvät palvelussamme ensimmäisten joukossa, ja teemme Tähtikohteista nostoja jatkuvasti mm. viikoittaisissa some-tärpeissä, kuukausittaisissa tapahtumatärpit-jutuissa sekä kausijutuissamme. 

Ihmiset tietokoneiden äärestä kesä-Suomen upeisiin Tähtikohteisiin! :)

KivaaTekemistä.fi -kävijämäärä nousi helmikuussa +28 % ja maaliskuussa +10 % vuodentakaisesta (kuvaaja alla). Osasta asiakaskampanjoita toteutamme myös englanninkielisen artikkelin ja kampanjan LikeFinland.com -kanaviimme tavoittaen Suomen lähialueiden kv. matkailijoita sekä Suomessa asuvia, muuta kuin suomea äidinkielenään puhuvia. 

KivaaTekemistä.fi -kävijämäärä 3/2015-3/2017

Henri Elo / KivaaTekemistä.fi, myynti ja markkinointi, henri(a)kivaatekemista.fi, 0400 468 174