29.09.2023

Onnistuneita kampanjoita Somerolta Jalasjärvelle

Kuva Espoon Puolarrmaarin frisbeegolfradalta syyskuun loppupuolelta 2023. Maastossa näkyy jo syksyn värejä. Kuva: KivaaTekemista.fi

--

Kerroimme viimeksi mediamme kuulumisista 12.6.2023. Siitä on kulunut 3,5 kuukautta ja vuodenaika on vaihtunut kesästä syksyyn. Kesätyöntekijät saivat hienosti päivitystyönsä päätökseen. He kävivät läpi kaikkiaan noin 3.000 kohteen tiedot KivaaTekemista.fi -hakupalvelussa.

Kesäkuun loppupuoliskolla ja heinäkuussa toteutimme neljä artikkelisisältöä ja ne kaikki herättivät mukavasti kiinnostusta. Kesäkuun puolivälissä käyttäjäseurantamme uudistui Google Analytics 4:ään (GA4).

Someron Pellavaenkelin juttua 15.6. on luettu 920 kertaa (sivun katselut), Jokipiin Pellavan tehtaanmyymälän juttua (21.6.) Kurikan Jalasjärveltä 1.360 kertaa, Uudenkaupungin matkailujuttua 850 kertaa ja melontajuttua Siuntion joki- ja merimaisemista 640 kertaa. Artikkeleihin pääset tästä.

Lukijamäärät ovat todella hyviä ja kampanjoiden some-tavoittavuus juttujen lukijamääriin verrattuna moninkertainen. Esimerkiksi Pellavaenkelin jutun pääpostaus tavoitti Facebookissa 4.800 ihmistä ja siihen sitoutui 670 ihmistä (tykkäykset, jaot, toimet). Julkaisua markkinoitiin sosiaalisessa mediassa Someron seudulle ja seuraajillemme.

Vastaava Jokipiin Pellavan jutun some-tavoittavuus oli 6.000 ja sitoutumiset 850 henkilöä.

Jutuista tehtyjen sosiaalisen median postausten tavoittavuus kesäkuun loppupuoliskolla 2023. Kuva: Facebook

Jutuista tehtyjen sosiaalisen median postausten tavoittavuus kesäkuun loppupuoliskolla 2023, kaksi esimerkkiä. Kuva: Facebook

--

Vuoden 2023 tämänhetkisen (ja todennäköisen) kävijäennätyksen (kivaatekemista.fi) teimme jälleen heinäkuussa, 25.000 henkilöä/kk, jakautuen etusivu/hakupalvelu 17.000 ja media/artikkelit 8.000.

Sosiaalisessa mediassa olemme markkinoineet ja nostaneet lukuisia muitakin kohteita ja asiakkaitamme kesän aikana.

Toisen kauden Tähtikohteemme Sisustus- ja lahjapuoti Pellavaenkeli toi syksyn tullen valikoimiinsa makapihlaja-kuohujuomat. Kuva: Pellavaenkeli

Toisen kauden Tähtikohteemme Sisustus- ja lahjapuoti Pellavaenkeli toi syksyn tullen valikoimiinsa Makeapihlaja-kuohujuomat. Kuva: Pellavaenkeli

--

Toivottavasti sinulle tulee hyvä syksy ja alkutalvi!

Jos tarvitset erottuvaa markkinointia kauttamme, soita niin tulen käymään ja teen jutun järkevällä kontaktihinnalla ja avaimet käteen -periaatteella. Jakelemme sisällön toiminta-alueellesi ja/tai kohderyhmällesi.

Saat fiilispohjaisen sisällön kautta selkeää lisäarvoa ja kilpailuetua markkinoilla. Samalla erotut Tähtikohteena palvelussamme läpi vuoden ja/tai toimintakauden.

Syysterveisin,

Henri

--

Kampanjatiedustelut: Henri Elo, 0400 468 174, henri(a)kivaatekemista.fi

--

Olemme vuonna 2013 perustettu yritys (Sarimedia Oy) Tuusulasta. Ylläpidämme valtakunnallista vapaa-ajan mediaa ja n. 5.000 kohteen hakupalvelua www.kivaatekemista.fi / www.likefinland.com. Päätuotteemme on sisältömarkkinoinnillinen artikkeli vapaa-ajan kohteesta tai palvelusta, ja siihen liittyvä markkinointikampanja kanavissamme ja sosiaalisessa mediassa.

Pääkohderyhmämme on naiset 25-60v ja perheet, painottuen väestön suhteessa Etelä-Suomeen. Kohdennamme julkaisuja sosiaalisessa mediassa sopivaan kohderyhmään mm. alueellisesti. Vuoden 2023 kävijäennätys on heinäkuulta 25.000 hlöä/kk (kivaatekemista.fi) ja meillä on n. 20.000 sosiaalisen median seuraajaa.